Annin ja Riikan korisleiri 29.-30.6.2024 Vimpelissä!
Korisliiga joukkueJulkaistu: 01.05.2024 13.01

Annin ja Riikan korisleiri 29.-30.6.2024 Vimpelissä!

Tervetuloa mukaan viikonlopun korisleirille Vimpelin Liikuntahallille. Kaksi päivää täynnä oppia koripallon parissa päiväleirin merkeissä. Leirillä keskitytään monipuolisesti yksilötaitojen kehittämiseen ja myös 3x3- koriksen saloihin.

Leiripäivien kesto on klo 10:00-16:00.

Leiri on suunniteltu 11-14-vuotiaille pelaajille.

Leirin valmentajina toimivat korisliigan kokeneet pelaajat Anni ja Riikka Kujala, joilla on saavutuksena mm. 3x3 Suomen mestaruus ja Naisten Korisliigan SM-pronssi.

• Leirillä harjoitellaan monipuolisesti perustaitoja, kuten pallonkäsittelyä, heittämistä, syöttämistä sekä pelin lukemista. Lisäksi kisaamme ja pelaamme leirillä. Ohjelmassa on myös opettavainen luento. Anni ja Riikka toivottavat kaikki innokkaat ja koriksesta kiinnostuneet pelaajat tervetulleeksi leirille.

Voit ilmoittaa pelaajan leirille osoitteeseen annikujala@hotmail.com

Ilmoittautumisen yhteydessä mainitse pelaajan nimi ja ikä, sekä yhteyshenkilön tiedot.

Ilmoittaudu leirille viimeistään 16.6.2024 mennessä.

Leiriviikonlopun lisäksi leiriläiset voivat osallistua seuraavana viikonlopun 6.-7.7.2024 korisohjelmaan. Lauantaina 6.7 ohjelmassa on päivällä (klo 11-13) harjoitukset ja seuraavana päivänä pelataan 3x3 -turnaus.

Hinta: Leirin hinta on 90 € sisältäen osallistumisen leirille, sekä seuraavan viikonlopun harjoituksiin ja 3x3 -turnaukseen.

Nähdään leirillä!